ابزار رایگان وبلاگ

این صفحه را به اشتراک بگذارید
ابزار رایگانابزار به اشتراک گذاری مطالب
اخبار سایت
تاريخ : برچسب:اطلاعیه و اخبار سایت, | | نویسنده : مهران خدابخشی

مرجع احکام نماز+انجمن تخصصی اندیشه ومذاهب ایران

نماز،کلیدبهشت است...(کاملترین مرجع احکام نماز)

Kylidbehesht.Tk

لطفاًاز این پس ازلینک بالا وارد شویدخواهشمندم من را ازنظرات ارزشمندخودمطلع سازید...

راه های ارتباطی شماعزیزان

صفحه فیسبوک

Email Yahoo

Email Microsoft

Email Aol

*Email Google*

Skype:M.Khodabakhshi007

Nimbuzz:M.Khodabakhshi007

Mobile:+989377707386

باعرض پوزش!:تمامی عکس های این وب در سرورهای خارجی وایرانی

بارگذاری شده است...و به علَت نامعلوم عکس ها پاک شده اند.

عکس ها درحال آماده سازی وبارگذاری برروی سرورهای جدید میباشد!

هزینه ی گذاشتن تبلیغ درتمام نقاط مشخص شده(صفحه اصلی+ادامه مطلب)

تنها10هزارتومان به مدَت6ماه می باشد.

برای صحبت درباره ی تبلیغات از بخش ارتباط با مدیریت استفاده کنید

توجه داشته باشید که این وب همزمان برروی 30وب دیگر لینک مستقیم شده است

وبازدید کنندگان این 30وب به این وب انتقال پیدا میکنند

به همین دلیل این وب بزودی روزانه بیش از4000بازدید خواهد داشت...

ازتمامی بازدیدکنندگان عزیزدرخواست می شود در انجمن این وب عضوشوند

انجمن این وب سایت

انجمن بیداری اندیشه

کلیک جهت عضویت سریع



عصراینترنت
برای ورود به چت روم کلیک کنید

نماز،کلیدبهشت است...
http://www.uplooder.net/ http://www.uplooder.net/ http://www.uplooder.net/ http://www.uplooder.net/

نظرات شما عزیزان:

امیر
ساعت0:07---31 مرداد 1392
خیلی عذر میخوام برای چی روز بلاگ انتخاب کردید ویک فروم جداگانه نزدید!!!
پاسخ:دلایل:1-امکانات های در حال افزایش روز بلاگ 2-محیطی راحت وکاربر پسند 3-بدون محدودیت در فضا 4-و دلایل بسیار دیگه....


علیرضا
ساعت17:38---29 مرداد 1392
با سلام

آقا مهران

ببخشید می خواستم بدونم برای چی برای وبتون دامنه گرفتید؟

ویه علَت قانع کننده بگید که چرا انجمن دیرشد؟

وبتون واقعاًمفیدبوده وهست!


پاسخ:سلام علیکم دوست عزیزوارجمندم درباره ی اینکه چرادامنه وهاست آماده کردم!!! باید بگم که سرعت لود شدن وبلاگ خیلی پایین اومده بود ومن می دونم خیلی از هم وطنان عزیزمون اینترنت پرسرعت در دسترشون نیست!برای همین این کارو کردم که سرعت وب سایت رو بالا ببرم! البته این کار باسه منم راحت تموم نشه جدا از هزینه هاست باید مطالب رو دوباره ویرایش کنم!!! در مورد علَت منطقی ام در دیرکرد ساخت انجمن بگم!!! هزینه ی داشتن یه انجمن خوب وهاست معمولی سالی 100هزارتومن هزینه در بر داره!!! متاسفانه یکی از دوستان در ابتدای آماده سازی اعلام آمادگی کرد ومن با یکی دیگه از دوستان شروع به برنامه نوسیش کردیم!!! موقع پرداخت هزینه ها شد!!!ایشون جا زد... سپس من روی به سایت انجمن سازtakbbآوردم ولی دیدم اونجا همه چی آماده ست واین عالیه امانمیشه هیچ امکانی به اونجا اضافه کرد!!!وحتَی یک قالب وپوسته را نیز تعویض کرد!!! اینم آدرس:http://andishe.takbb.com واقعاًعین کار آماده بود پنل ها ی:مدیرکل-مدیرهای بخش-ناظم-اعضا واقعاًکامل بود مثلاًمشکل اصلیش اینه که آواتار نداشت که تمام انجمن ها بهش مجهزاند!!! که من مجبور شدم خودم درسرویس روزبلاگشروع کنم که یکم آماده سازیش طول میکشد.


خودش
ساعت17:24---29 مرداد 1392
بابا مبارک باشه

دامنه ردیف کردی!!!

ان شاءا...

بازم شاهد پیشرفتت باشیم


پاسخ:ممنون ازشما باآرزوی موفقیت وتندرستی برای شما دوست خوبم


علی
ساعت10:33---27 مرداد 1392
با سلام دوست عزیزم

حقیقتش من دیگه حس وحال بروزرسانی وبم رو نداشتم برای همین رو وب شما لینک کردم البته اگه اشکال نداشته باشه!!!

بعد موضوع دیگه اینه چرااین وب رو کامل نمی کنی!!!چون واقعاًمطالبش ارزندست


پاسخ:دوست عزیز:علی جان اینکه شما وبتونو روی اینجا لینک کردید مشکلی نداشته ونداره!!!چون یکی از دلایلی که آمار این وب نسبت به قبل خوب داره بالامیره اینه که من در جامعه وبلاگ نویسان درخواست دادم که کسانی که قصدبروزرسانی ندارن روی این وب لینک کنن وباچندتاازوب های پربازدیدم صحبت کردم که تا مدَتی این کارو انجام بدن!!! درباره ی مطالب باید بگم از10شهریوراین وب به طور کامل شروع به تکمیل شدن میشه که اگه مشکلی گریبان گیرم نشه تا20شهریور وب سایت تکمیل وتا اواخرشهریور انجمن کامل شده است!!!عضویت پذیری را از1شهریورمصادف با روز پزشک وبزرگداشت ابو علی سینا آغاز می شود!!! متشکر از شما دوست حمایت کننده


killer
ساعت10:38---26 مرداد 1392
سلام.لینکتون کردم...

منو با اسم ضد دختر لوس لینک کنید...

www.zede-dokhtare-los.loxblog.com
پاسخ:دوست عزیز لینک شما در بخش پیوند های روزانه قرار گرفت! متشکر از حمایت شما


تیم برنامه نویسی-2khti
ساعت21:54---29 اسفند 1391
خدابه همراهت وما منتظرت هستیم...پاسخ:نظرات شما موجب دلگرمی وقوی ترشدن پشتکارمن است.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • آی تی نوشت
  • اس ام اس عاشقانه
  • ...نماز،کلیدبهشت است
    http://www.abzarblog.comhttp://www.abzarblog.com
    .تمامی حقوق این وب:نماز،کلید بهشت است...بامدیریت مهران خدابخشی محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکرکامل منبع شرعاًحرام می باشد Kylidbehesht.Tk©2013 Mehran Khodabakhshi